085-9022129 info@itgnetworks.nl

Supportdesk

Supportdesk

We beschikken over een optimaal bereikbaar en uiterst efficiënte helpdesk. Zo kunnen klanten die een onderhoudscontract hebben erop rekenen dat wij binnen 4 uur reageren
op een storing. Is het een kwestie van hardware die kapot is gegaan, dan zijn we in de regel binnen een dagdeel ter plaatse om te repareren of te vervangen.

Ons onderhoudscontract is zeer eenvoudig en overzichtelijk: alle problemen die we op afstand kunnen oplossen, vallen binnen het contract. Voor problemen die we op locatie moeten oplossen, en buiten het contract vallen worden kosten berekend.

Natuurlijk kunnen ook klanten zonder contract bij ons terecht. De klant kan onze helpdesk-applicatie dan downloaden en ons toestemming geven om à la minute in hun systeem de oorzaak van het probleem op te sporen. En te verhelpen…

Remote support

Middels Remote Support zijn wij in staat om u op afstand te helpen met storingen, vragen of problemen. Dit doen wij via het programma TeamViewer.
Wij kijken hierbij mee op de computer of server, waarbij u gewoon kunt volgen wat wij doen.

Start uw remote support door een van de programma’s te installeren op uw Windows of Apple computer

Contactinformatie
ITG Networks
Ligusterbaan 1 - 2.08
2908 LW  Capelle a/d IJssel
Telefoon: 085 9022129
E-Mail: info@itgnetworks.nl